Анђела Јовановић – 3.место

Браво за Анђелу Јовановић, која је на 4.фестивалу „Пролећне риме, ноте и слике“ заузела 3. место са својом песмом Поље! Честитам од <3!

Поље

Када сам тужна и лоше воље

одем у шетњу кроз мало поље.

Шарено цвеће и мирисни прах

отера за час тугу и страх

 

Бумбаре мале, црвене

као да чекају само мене.

На испружен длан ми слећу

и доносе мир и срећу.

 

Пчелице свуда около зује,

њихова песма до неба се чује.

А мали мрави некуда јуре,

чини ми се – мени журе.

 

И мени је опет у срцу бистро,

све је тако лепо и чисто.

И срећна сам, јер знам,

поље постоји да улепша дан.

                                            Анђела Јовановић  IV/3

Nagrade i pohvale – 4. festival Prolećne rime, note i slike

Ostavite odgovor

