Generacija 2013-2017. <3 <3 <3

Divan dan….prepun emocija!
Svaka generacija je posebna na svoj nacin i po necemu se pamti!
Danas se „pozdravih“ sa generacijom 2013 – 2017. Generacija koja je posebna u svemu! To su moji carobnjaci, moji pesnici, matematicari, sahisti, vrhunski sportisti, umetnici!!!
Uzivala sam, gledajuci ih kako rastu. Uz njih sam rasla i ja!
Dostigla mnoge ciljeve, zahvaljujuci njima i njihovim roditeljima, koji su mi bili najveca podrska!
Hvala VAM decice, na svakom zajednickom trenutku, na brojnim putovanjima, manifestacijama, na svakom osmehu…hvala Vam sto ste bili u mojoj ucionici!
Od srca VAM zelim, jos punooo osmeha, srece, radosti i da uvek budete radoznali, hrabro koracajuci ka postavljenim ciljevima!
Zauvek u srcu, moje IV/3 😘😘😘😘😘😘

Ostavite odgovor

